söndag 2 november 2014

Trick or treat...






Äntligen är helgen snart över!

Vi har haft 2 dagar med Halloweenfirande och 10 galna spöken, zombies, vampyrer
och andra monster på sleep over och det tar minsann
på krafterna!
Fast vi har haft fantastiskt kul och barnen har haft en riktigt tokig
helg med kilovis med godis, monsterkakor och tårta. Älsklingen och jag hade
fullt upp med att räkna in och hålla reda på alla tio när vi var ute i beckmörker för
trick or treat, men vi kom hem med rätt antal barn! 
skrattar



Pust, säger jag bara, men det var roligt att se att så många i husen runt om, faktiskt hade
laddat upp med både spöken, pumpor och godis. De flesta öppnade dörrarna och tyckte
att det var superkul. Jag kan också säga att nästan alla fick en chock när de öppnade och såg
alla barnen (eller monster) som vi hade med oss!

Vi hade specialgäst också!

Många kom och knackade på och som tur var hade jag handlat hem mycket godis!


En helt underbar helg, och jag är lite glad att den är över! 
skrattar
Jättemycket roligheter och jättemycket busande och  jag försökte sätta mig
framför datorn igår, men jag var helt slut, så istället somnade
jag strax efter busbarnen och sov i nästan 12 timmar!
Så idag är jag piggelin, Texas har redan varit på fotbollsträning och snart är
det dags för söndagsutflykt för hela familjen.

Det blev bus, tårta till frukost och sen en heldag i parken och trädgården med alla barnen innan det var dags att vinka av kompisarna.

Alla fick ballonger och så delade vi på godiset som var kvar (2kg var det säkert) med sig hem dagen efter och alla dekorationer plockade jag ner på morgonen - för nu är det snart dags för julpyntet :D
Ha en underbar söndag, sötisar!
Kraaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...