torsdag 23 juli 2015

Hur mycket bus som helst...


Godmorgon, sweeties!

Hoppas att ni vaknat på ett strålande torsdagshumör!
Och kanske har lite solsken som förgyller er dag.
Vi har blytunga moln och blåst.
skrattar
Men vi för göra vårt bästa av situationen ändå, eller hur!

Imorse lämnade jag Texas och Milton hos vännerna, de har play date
så flickorna och jag tänkte ta bilen, se om vi hittar någon liten loppis
längst vägkanten och kanske äta lunch på något mysigt sommarställe.
Det känns underligt att inte ha lillgossen hemma, tomt liksom!
(han är ju alltid med mig, fast det är lika bra att jag vänjer mig. Skolan börjar ju snart för honom också)

Nu blir det sen minifrukost för mig, sen får vi se vad dagen bjuder på.
Vi tjejer kan säkert hitta på hur mycket bus som helst!


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...