tisdag 31 maj 2016

New Bird...


Äääääntligen!

Jag har längtat och varit halvt tosig av att inte kunna
använda min dator (hårddisken crashade ju), men så nu äntligen har 
min nya lilla sötnos kommit och älsklingen har äntligen installerat allt!
irriterande att inte ha allt på den bärbara som man är van vid.
skrattar
Så pass, att jag inte ens har kikat på någon annans blogg heller! 
Men nu ska allt vara som vanligt igen och jag
 är överlycklig!

Vi har ju hunnit med hur mycket som helst på dessa 3 veckor
och det blev ju sommar långt innan det brukar vara sommar i vårt vackra land, så
såklart har busbarnen fått bada i hav, sjö och vattenspridare nästan varje dag, jag har
flugit massor och haft det väldigt roligt och så har lillgossen och älsklingen
varit ute och hälsat på mig på flyget!
Vilken enkel lycka för lille Milton. 
Han sken som en sol, lille guldgossen.

Jag har ju så klart varit på fyndjakt, farit runt i skogen och letat efter 
gömda gårdsloppisar och kört vilse ett par gånger, men kommit hem med 
ljuvliga ting. Fast det får jag visa er allt eftersom, för nu ska snart
busbarnen hämtas ifrån skolan, sen ska jag en tur till vår fina huvudstad med arbetet, så
först måste naglarna bli finfina så inte passagerarna svimmar.
(trädgårdsarbete och fransk manikyr fungerar inte så bra tillsammans)
 
 
Så nu först lite uppfräschning av moi och sen iväg på nya äventyr.
Vi får en ny liten fågel idag (ett flygplan alltså) och jag flyger premiärturen!
Så idag ska jag checka in lite tidigare, göra mig hemmastadd
och ordna det riktigt mysigt innan passagerarna kommer.
Det ska minsann vara mysigt på ett flygplan också!
 Kaptenen är och hämtar the new bird just nu och jag längtar redan lite!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam, alla finisar!
Ha en härligt tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...