onsdag 3 september 2014

Tellus...


Redan lill- lördag 
och jag vet inte hur dagarna bara kan försvinna så där!

Idag har Milton och jag varit i parken och busat, de stora barnen fick prova på
att gå på kyrkis (det hette kyrkans barntimme när jag var liten, läääängesen) och de
älskade det! Måla, pyssla och leka massor!
Passar ju våra teckningstokiga busbarn perfekt.
Men de är rejält trötta nu och ligger halvsussandes i soffan och tittar
på film, vilket passar moi perfekt.



Sen har vi varit och hämtat ut det finaste paketet 
- 5 vackra jordglober! 
Det är en stor mobil som är ännu finare i verkligheten
än när jag såg den på Artilleriet!
Jag är lite svag för kartor och dessa finfina små kartbollar
ska få hänga i killarnas rum och färgmässigt är de helt ljuvliga.
Jag skulle gärna vilja ha mobilen själv!
 

Artilleriet - Tellus Mobile
Nu blir det middag och idag blir det smörstekt torskfilé med delikatesspotatis
och vår goda gräslöks- och dillsås - ååååh, jag kan knappt vänta!

Ha en underbar onsdag, raringar och hoppas att solen lyser på er!
Kaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Inger,
      ja, visst är den!!! Jag älskade den ifrån första stund! Nu måste jag bara hänga upp den också så att barnen kan älska den lika mycket!

      Kraaaaaaaaaaaaaam och hoppas att du får en underbar fredag!

      Angelica

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...