fredag 26 september 2014

Fredags- feeling...




Den är här
- veckans allra roligaste dag!
Äntligen säger jag bara.
Barnens samtal är avklarade, ingen match i helgen (!) och inga andra direkta
måsten - vi ska bara njuta och ha kul!


Och kul har vi minsann haft hela dagen hittills. 
Mamma, Milton och jag tog Halmstad med storm, ialla fall
om man tänker på hur mycket vi hann med på bara 2 timmar.
Milton blev så imponerad av att Texas klippte sig igår, att han minsann också
skulle och idag lät han sina vackra lockar falla!
Inte alla men, en decimeter försvann och visst blev han söt!
Nöjd!



Det blev shopping, nya ramar är alltid bra att ha, (nu måste jag hänga upp de fina
tavlorna i badrummet) försenad frukost, matshopping och snabblunch
och sen bar det av hemåt igen för samtal med flickornas fina fröken (vilket gick strålande)
och nu håller jag på att förbereda dukningen inför kvällens kräftskiva.
(Vilken i ordningen denna höst har jag helt tappat räkningen på)
 Och gott ska det bli!




Hoppas att ni får en härlig kväll och att fredagsfeelingen är på topp, sötisar!
Om inte så sätt igång någon partymusik som ni gillar och så lovar jag 
att ni kommer på andra tankar!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...