måndag 8 september 2014

Söta drömmar...




Vår start på nya veckan försvann 
fortare än kvickt!

Det är massor som händer denna veckan och jag vet knappt hur vi ska hinna med allt!
Föräldrarmöte två dagar i rad som ska passa in mellan älsklingens arbete, Texas träningar, flickornas dans, en kul tur till vackra Helsingborg, kyrkis, Ikeabesök och fotbollsmatch.
Och jag har alldeles säkert glömt hälften!





Ja, nu har vardagen verkligen kommit igång t o m hemma hos oss.
Det trodde jag aldrig!
skrattar
Jag har inte ens hunnit med att måla klart vårt nya hallskåp
och det säger väl ganska mycket. Jag får försöka hinna med ett helt lager
imorgon ialla fall. Jag blir irriterad varje gång jag ser det stora skåpet 
- det är ju inte färdigt!

Jag vill ju gärna att mina nya idéer ska bli klara bums
Nya krokar, lite förvaringskorgar och fina galgar är ett måste
och det är ju sånt som man vill pyssla med direkt, absolut inte vänta 
på att färgen ska torka! 
 

Jag hade tänkt att gå ner och måla lite nu, nu efter vår lilla kvällsrunda
och barnen sussar sött, men det får jag nog glömma.
(gääääsp)
Nu längtar jag bara att kypa ner under duntäcket
och sova skönhetssömnen!
 


Hoppas att ni har haft en rolig måndag!
Kraaaaaaaaaaaaaaaam, sweeties
och dröm söta drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...