fredag 19 september 2014

Shoppingredo...


Friday 
I'm in love!

Vaknade upp till ett disigt, men ljuvligt landskap
och nu har Zasha och Texas traskat iväg till skolan med
matsäck och en liten peng till Skoljoggen.
Och mamma, Bianca, Milton och jag gör oss shoppingredo.

Idag åker vi mot vackra Halmstad och mamma har en lång lista
med saker som hon saknar ifrån Sverige. Jag har en nästan lika lång lista
med ting som kan vara bra att ha!
Lite ljus, goda ostar, kex, nya stövlar (har kikat på ett par over knee i mocka som är så fina) och jag 
tänkte prova ut storleken i butik. Ny jacka i cashmere är också ett måste.
På måndag kommer hösten på riktigt
 så jag preppar!

Jag har också bett älsklingen att handla hem lite fina kulörer till diverse 
måleriprojekt som jag har och så kommer han hem med en färgkarta
med alldeles för många nyanser!
Hur ska jag kunna välja...
Det blir helgens lilla projekt för mig.
skrattar

Nu ska vi skynda så vi hinner att shoppa allt innan 
vi tar helgledigt!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam, sockertoppar!
Ha en underbar start på denna härliga fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...