fredag 3 januari 2014

För lite kul ska vi väl ha det...


Tiden bara rusar iväg!
Jag hinner knappt med i svängarna.

Idag är det fredag, igeeen, helt galet ju! Det känns som om det är 
fredag jämt nu för tiden. Helgerna har avlöst varandra och det känns som
en enda långsemester här hemma. Men idag har jag faktiskt bokat in flickorna på vårens
danskurs, älsklingen arbetar och Tex startar sin fotbollsträning nästa vecka, så lite vardagsrutiner har vi ialla fall smygstartat med. Det där med vardag låter ganska så mysigt just nu!
skrattar

Barnen och jag har också hunnit med att packa ner det mesta av julen, granen har fått säga hejdå
och nu är det endast de vita julstjärnorna som är uppe. 
Imorse var jag nere och letade efter alla mina
inredningsmagasin för nu är det dags för lite ny (eller nygammal) och rolig inspiration!
Endast lite julstjärnor uppe lite här och där (och en och annan busig liten gosse) och det börjar kännas fräscht hemma! Ute skiner solen så strax ska vi ut och njuta hela gänget.
Idag ska jag hinna med lite fredagsshopping, en långpromenad i solskenet med busbarnen och sen är det defintivt dags för att boka Mallorcaresan - för lite kul ska vi väl ha det!
Ha en härlig start på denna första fredagen 2014, alla sötisar!
Kraaaaaaaaaaaaaam!

2 kommentarer:

  1. Haha, javisst har dagarna rusat iväg och jag har haft noll koll vad det har varit för veckodag. Men det är ju så det ska vara när man är ledig :)

    Ha en underbar lördagkväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. BAMBI, jag håller absolut med, men nu börjar jag snart känna mig helförvirrad!!! Med alla dessa lediga dagar, alldeles för mycket god mat och mysaftnar som ska hinnas med... Det ska bli skönt med liiiite vardag igen :D

      Och vilken fin blogg du har! Jag kommer definitivt kika in till dig igen! Tack för tipset om den nya Emil och Ida- filmen. Den ska vi absolut gå och titta på!


      Kraaaaaaaaaaam

      Angelica

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...