söndag 5 januari 2014

Vad som helst kan hända...


 
Snart är det läggdags för busbarnen här hemma
 och jag måste nog säga att det ska bli skönt att få lite lugn och ro så här på  
Trettondags afton.
 Vi har som vanligt inte haft en lugn stund!
Vi har haft det väldigt roligt, men efter en heldag i skogen, lite
 matshopping och brakmiddag nu
ikväll, så ska det bli skönt att krypa upp i soffan, gosa in sig i
en stor filt och se på någon mysig film.
Bara älsklingen och jag.



Egentligen borde jag ta en uppfriskande tur runt kvarteret, men jag vet sjuttsingen
inte om jag orkar!
Vad bra jag är på detta med nyårslöften, eller hur...
skrattar
Fast jag har ju varit ute och vandrat som värsta skogsmullen hela dagen så 
jag fuskar ju inte riktigt, riktigt!



Nu blir det ialla fall en liten kaffe och vem vet, jag kanske blir piggare än piggast
och skippar soffan, filmen och älsklingen och beger mig ut en runda trots allt!

Hoppas att ni känner er laddade och fulla med ny energi, sötisar!
Imorgon startar
en ny härlig vecka, trots ännu en helgdag och då kan ju
 vad som helst hända.


Kraaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...