onsdag 15 januari 2014

Jag smygstartar...

Det har varit en ljuvlig onsdag, trots att vi är 
rejält trötta efter gårdagens lilla äventyr!
Vi kom ju hem vid 21, efter det blev det världens senaste middag
(ialla fall enligt svensk standard) och sen 
direkt i säng. Busbarnen brukar lägga sig vid åtta så det var inte det 
lättaste att få dem att vakna imorse!

Denna lill- lördag har alltså gått på sparlåga, men jag har
fått tillbaka min inredningsinspiration , som försvann någon gång vid jul, och jag fick ett ryck och ändrade om lite smått i vardagsrummet. Det är ju härligt att få pyssla i hemmet och det värsta är väl de dagar när inspirationen är lika med noll!
Men nu är min inspiration tillbaka alltså
 och då kan vad som helst hända!
(vilket alla vet som har följt mig sen våra Spanienäventyr)
Jag kan inte ens gissa hur många måleriprojekt som jag har haft...
skrattar
De är väldigt många kan jag väl lugnt tillägga.


Ikväll ska det bli så skönt att krypa ner under täcket, men först blir det film för barnen
ett glas gyllende bubblor för mig. Jag tycker att jag förtjänar det efter snart en 
vecka som fusksingelmamma med fyra, busiga, men underbara små hjärtan!
Älsklingen kommer hem på fredagkväll, snön ska börja dala imorgon bitti
och till helgen så är det roligheter inbokade
 - så jag smygstartar lite redan!

Kraaaaaaaaaaaaam
och hoppas att ni har en magisk kväll, raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...