onsdag 29 januari 2014

Ett strålande vinterhumör...

Hej hopp alla vackra!

Oj, oj, oj vad jag fryser idag! Termometern visar - 8 grader utanför fönstret
och jag måste erkänna att huset känns lite ruggigt just nu och då har vi 
ändå skruvat upp värmen ganska rejält. Men , men det är väl bara att ta på sig
lite mera och börja pyssla!
För det är precis vad jag hade tänkt att göra. Tjejerna fyller ju år på söndag och det 
ska ordnas kalas hemma, så jag känner att stressen börjar komma krypandes.
Ballonger ska beställas, godis inhandlas och tårtor ska planeras.
Årets 7- års kalas ska vara ett Fairyparty med rosa, lila och härligt gröna toner.
Och jag har ingen aning om var jag ska börja!






Och sen blev det ju en sådan där liten paus igen, men jag hinner ju inte med!
Det har varit förkylda barn, träningar, snöbollskrig och ännu mera discokalas, men
nu känns det ialla fall som om jag kan andas lite. För trots att ännu ett kalas är på gång så
är jag på ett strålande vinterhumör! 

Nu ska Milton och jag bylsa på oss rejält med kläder och sen bege oss ut på
stan på pysseljakt!
Och idag får pulkan följa med 
- vi har fått massor med vacker nysnö inatt!


Kraaaaaaaaaaaaaaamis
alla fina och ha en ljuvlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...