fredag 10 januari 2014

Jag har fått hicka...



Äntligen är fredagskvällen här!
Denna dagen har försvunnit i ett nafs och just nu lyssnar barnen och jag på rolig partymusik, popcornen är poppade och myskläderna är på. Normal sett sussar busbarnen sött vid detta laget, men idag ville de tvunget vara uppe ett tag till så varför inte!
Imorgon är det lördag och vi kan ta en lååång sovmorgon om vi vill.
 
Älsklingen (den fulingen) åkte till Österrike tidigt imorse för att sätta igång killarna 
på ett nytt byggprojekt och han ska vara borta en hel vecka så det känns lite extra mysigt att sitt uppe 
med våra älskade barn!
  Det låter ju som om vi tar det lugnt, men det kan 
jag lova att vi inte gör.
Discomusiken dånar i hela huset, barnen dansar som vildar och jag skrattar så
 mycket att jag har fått hicka!
Fredagskväll med barnen är ju värre än att gå ut med tjejkompisarna...
skrattar
Och jag älskar att alla 4 har blivit så tosiga i att dansa och bara fullkomligt 
älskar musik! Tänk vad tråkigt det hade varit annars.
 Musik är ju det bästa som finns!
 
 

 
 Härlig fredag, sötisar!
Hoppas att ni har det underbart, njuter av antingen lugnet eller har musiken pumpandes ut från högtalarna och är redo för en ny ljuvlig lördag! 
Helt galet att det faktiskt redan är den 11 januari imorgon...
Jag har tjejernas födelsekalas att planera inför och jag är som en yr höna - hur ska det gå!?!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...