måndag 20 januari 2014

4 AM...




Godmorgon sweeties!
Vår söndag försvann i ett nafs med fotbollsträning, start med flickornas
dansträning och efter det pulkaåkning och grannbarn.
Jag hann med att träffa många trevliga mammor, en lång powerwalk i snöyran
och lite matshopping när jag ämdå var i farten!
Älsklingen hade skidskola för hela kvarterets barn, stackarn.
skrattar
Han var ordentligt trött efteråt och barnen var jätteglada!



Vid 4- tiden imorse tyckte Milton det var dags att stiga upp - 4 AM!
(jag trodde jag skulle döööö en smula när jag kikade med ett sömnigt öga på klockan)
Men en timme efter det
vaknade Bianca, hostandes och gnällig med feber, så det blev en liiite tidigare morgon
än normalt. Tur att det händer väldigt sällan i vår familj!
Fast nu måste jag säga att jag är piggelin, Zasha och Texas är i skolan, Bianca och Milton
är nerbäddade i soffan, älsklingen är på arbetet och jag håller på att tvätta sängkläder 
(snart tredje maskinen...).
Det är kanske inte så dumt att vakna i ottan - man hinner ju med 
hur mycket som helst!

Ha en underbar start på 
denna nya januarivecka, sötisar!
Förhoppningsvis har ni massor med 
roligheter inplanerade.
Kraaaaaaaaaaaaam!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...