lördag 11 januari 2014

Sommar som vinter...

 
 
Vilken dag! 
Det är nog första gången någonsin som vi inte har varit utanför dörren.
Ingen matshopping, ingen promenad och ingen matning av ankorna i dammen (stackarna...)
Vi har helt enkelt varit hemma hela lördagen.
Helknasigt känns det som!
Men en hemmadag betyder ju inte att vi har tagit det lugnt
 (finns inget som heter så i denna familj), barnens kompisar har varit här nästan hela dagen och sist jag räknade så var det 8 mycket glada och uppspelta barn som fick ballonger, 
målarsidor att färglägga och popcorn!  
Att bjuda på popcorn var allt annat än smart av mig - huset är fullt av små fluffiga popcorn!
Och eftersom jag startade dagen med att dammsuga och torka golvet så känns det ju så där 
lagom skojjigt nu!
Hur som helst så är våra busbarn väldigt lyckliga och jag är väldigt lycklig för att jag vet 
att de kommer att sussa sött alldeles strax!
skrattar
Alla ni som är mammor anar nog vad jag menar...
Egentid de lux - woohoo!
 
Ha det fantastiskt sötisar, njuuuut av lördagen och hoppas att ni har haft en kul
lördag hittills! 

Bilden är från en av våra ljuvliga Mallorcadagar när lillgossen somnat gott i hängmattan på vår gård! Jag är väldigt glad att vi aldrig behöver tjata på våra små att gå ut - de älskar att vara utomhus, sommar som vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...