måndag 6 januari 2014

På ett strålande glatt humör...

Gooodmorgon!
För idag är det verkligen en god morgon, eller hur?

Vaknade av att alla barnen redan var uppe, de hade ätit frukost och satt snällt och tittade 
på Scooby Doo på tvn - lycka!
Bara en sådan liten bagatell gör ju att man blir på ett strålande glatt humör.
Så idag ska jag försöka hinna med att baka något gott till dem och sen tror jag att vi ska ta en runda 
ner till vattnet och bara njuta av den sista ledigheten. Kanske hinner vi med
att gå en tur till lekplatsen också när vi ändå är ute.
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen startar denna nya ljuvliga måndag.
Ha en mysig dag, sockertoppar!
Kraaaaaaaaaaaaaaaam!


2 kommentarer:

  1. Tjingeling, nu sitter jag bara & gapar. Bor ni i Sverige nu? Å vart är gamla inläggen? är det en ny blogg detta?

    haha, jag förstår att jag missat massa *FÖRLÅT*

    Puss

    SvaraRadera
  2. Ja, vi bor i Sverige nu permanent!!! Och vi trivs som fisken i vattnet! Ny blogg och jag har inte bloggat på ett par år nu, men jag saknar det jättemycket! Bloggen är ju som en härlig dagbok och utan den så glömmer man bort så mycket man gjort, alla roliga intryck och tusen andra saker! Så det var absolut dags att starta igen! Sen kan jag t o m titta tillbaka på den gamla och peppa mig själv ibland - tosigt, men sant!!! skrattar

    Hoppas att du får en ljuvlig kväll och att migränen försvinner bums, sötaste du!

    Massor med kramar

    Angelica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...