lördag 18 januari 2014

Det blev en heldag...


Det blev en heldag i backen!
För vilket mysigt väder vi har fått, snö, massor med fin snö.
Ni tröttnar väl snart på mina snöinlägg, men jag kan inte hjälpa det
- jag tycker det är ljuvligt!
Men sen är jag väldigt glad för sommar, sol och turkosa hav också.
För vem har sagt att man inte kan älska hela härligheten!






Jag tycker att vi har startat denna roliga lördag på absolut bästa sätt
och nu är alla rödrosiga om kinderna, så där härligt trötta som man blir efter en utedag och 
snart är det dags för middag, men först lek. Alla grannbarnen följde med oss hem
så nu är det full fart och 8 busiga barn som skrattar och för ett härligt väsen!
Jag anar nog att vi kommer att ha ett gäng glada, men mycket trötta små
älsklingar om en timme eller två...
 
Hmmm, mamma får ju också busa lite ibland, eller hur... Och roooligt var det!

 Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam
och njut av kvällen, sockertoppar!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...