torsdag 26 december 2013

Ganska så nära...


Ja, vi kom inte riktigt till skogen som vi hade tänkt, men
vi var ganska så nära!

Istället blev det en liten tur till matbutiken och sen kunde jag inte låta bli att
kika liiiite på alla butikerna sidanom. Och jag älskar dessa små inredningsbutiker
som säljer allt från snittblommor, vackra arrangemang och sen har de så 
mycket fina inredningssaker! Det finns så klart en hel del krimskrams i många också, men 
ibland hittar man riktiga finingar.
Så idag har jag börjat fundera på vad som behövs i hemmet,
 vårhemmet alltså!

Det blev ingen inredning idag, men lite annat smått och gott. Det har ju börjat
säljas söta små partyhattar, serpentiner och annat nyårsaktikt men jag 
tyckte inte att jag kunde välja så jag tänkte göra egna finfina 
partyhattar med blingbling på.
Det kan väl vara ett kul pyssel!
Så nu ska jag googla partyn och imorgon börjar vi pyssla.
Jag anar att busbarnen kommer att bli överlyckliga!

Ha en mysig torsdagskväll, sötisar! Här hemma blir det tidigt i säng
för imorgon är det ju fredag och då ska man ha roligt!
Kraaaaaaaaam!
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11408191/?claim=jev9ckrtebr">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...