söndag 15 december 2013

Lillgossen kan ju bara försöka...


Helgen är snart över men nu väntar 
en vecka full av
skojjigheter!

Julbord, en sväng till härliga Köpenhamn, Tivoli, Ikea, en liten tur till Lund och julbasar
på busbarnens skola,
hur ska vi hinna!

Huset börjar ialla fall kännas färdigpyntat och det enda som fattas är en ny
ljusslinga till granen och lite mer pynt när väl slingan är på plats. Idag fick jag ett ryck och ändrade
plats på granen igen och nu känns det helt perfekt. Jag gillar att granen står i en hörna 
och att man ser den från alla vinklar och vrår. Milton har redan lyckas välta den två gånger
så nu har jag bundit fast den i elementet!
Lillgossen kan ju bara försöka...
skrattar

Nu är det bara lite ny snö till jul som fattas egentligen!


Nu har precis alla grannbarnen gått hem så nu ska jag sätta igång en film för 
barnen och jag ska ut på en liten uppfriskande promenad. Äääälskar att gå på kvällen
när det är mörkt och njuta av så fint och hemtrevligt alla har pyntat sina
hem. Det är ett perfekt tillfälle att få inspiration också!

Hoppas att ni har haft en jätterolig helg och att ni 
är laddade inför en ny, härlig vecka, sötnötter!


Kraaaaaam!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej och massor med God Jul på dig också!!!!

      Hoppas att du har haft en mysig jul fylld med skratt och roligheter! Själv är jag nästan färdig med denna julen och nu ser jag fram emot ett härligt Nyår och ett nytt år. Det är likadant varje år, julen hinner knappt vara över innan jag vill ha nytt och fräscht omkring mig... skrattar Men liiiite mer snö hade varit roligt också. Barnen fick nya skidor och pulkor så dem vill vi såklart busa med också innan det går mot ljusare tider!

      Kraaaaaaaaaam till dig och familjen och ha nu ett riktigt kul Nyår!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...