fredag 13 december 2013

Aaaaaaaah, egentid....

Älskade kväll!
Det är ju långt tills fredagen är över, men hemma hos oss så sover alla
sött, utom jag. Klockan är 20.19...
skrattar
Älsklingen snarkar i soffan (han somnade när vi kikade på adventskalendern), busbarnen sussar gott i sina sängar där nere
och jag har all tid i världen!
  Så efter all matshopping, matlagning, städning och typ
miljontals av teljuständningar så ska jag inte göra mycket mer.
Och jag ska absolut inte väcka den älskade  "björnen" som sover i soffan, utan i lugn och ro titta på exakt vad som faller mig in  
(som om jag inte alltid gör det...) och 
jag tror att det är dags att korka upp en flaska gyllende bubbor.
Egentid har man ju alldeles för sällan, eller hur?

Kraaaaaaaaam
och njut av fredagen den 13, 
alla rara!
Det tänker jag göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...