måndag 1 september 2014

Som sommar igen...



Hösten är här
och den bjuder på sommarvärme!

Idag har vi strålande vackert väder, 22 grader och babyblå
himmel. Konstigt hur det kan bli!



Idag har vi haft en riktigt lugn hemmadag, inga kompisbarn, ingen städning, vi
har haft en helt perfekt start på september. Egentligen skulle gräset klippas (det är toklångt nu) men
 jag ville inte idag, det finns ju alltid en dag imorgon med. Och med alla roligheter
som helgen har bjudit på så måste man få slappna av och inte göra något!
Och det är precis vad vi gjort idag.
 

Lugn måndag, men vi hade en betydligt vildare söndag! Totalt 9 barn som följde med mig till parken!


Nu är det ialla fall dags för middag och jag har ingen aning om vad
jag ska laga för något gottigt. Jag tror att barnen och jag får ta en liten runda
ner till lilla matbutiken och se vad vi kan komma på. Jag hade tänkt 
att göra en stor mustig höstsoppa, men vem vill äta soppa när
det känns som sommar ute!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam
och hoppas att ni har haft en finfin start på nya månaden, sötisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...