torsdag 25 september 2014

Världsbäst...


Alldeles strax är helgen här
och vad vi längtar!

Ett sent hej här inne, men bättre sent än aldrig, sweeties!
Jag har så mycket nu som ska hinnas med (jag klagar absolut inte) både med skolsamtal 
och barnens olika aktiviteter, plus att mamma är här. 
Men jag gör så gott det går och kanske
lite till! 
Det är ju sådan som jag är.



Texas hade kvartsamtal (som det hette på min tid) igår och jag kunde inte bli stoltare! 
Vi vet att han är duktig, men när fröken meddelade oss att han faktiskt är
på samma kunskapsnivå som 6: orna, ja, då svimmade vi nästan!
Hur ska detta sluta?
Otroligt glada är vi ialla fall och Texas fick önska sig något
som han verkligen ville ha
- han valde ett nytt spel till sin dator och så ville han klippa
håret en aning kortare!
 En aning blev lite över 14 centimeter.
Finfint blev det.
 

Mamma och jag är världsbäst på att spontanshoppa, så det har vi också hunnit med
och idag kom jag bl a hem med nya fina filtar till killarnas sängar. Färgen är perfekt till
deras tapet Kaspar ifrån Sandberg och deras underbara Tellus Mobile ifrån Artilleriet.
Jag har snöat in mig lite på alla dessa dusty- nyanser som är så populära just nu
och imorgon kommer älsklingen hem med lite fler färgburkar i nyanserna
dusty- green, dusty- pink
och dusty- grey!
Roligt, roligt.

Dansträning för flickorna, Texas har haft en kompis hemma hela dagen och sen fotboll på kvällen, men nu sussar alla sött och vaknar förhoppningsvis piggelin imorgon!
Så imorgon ska jag måla såklart (jag kommer inte att kunna låta bli), men vi har också
 en galen kräftskiva inbokad, flickornas
kvartsamtal ska avbockas och ett par nya paket ska hämtas ut.
Det kommer absolut att bli en lite mer busy fredagsstart än i vanliga fall, men 
jag toklängtar ju redan!
Lite positiv stress har väl aldrig gjort någon ledsen, vad jag vet!

Kvällen är här, älsklingen pratar med sin älskade mamma på Skype, min mamma 
ser på en riktig rysare och jag ska snart krypa ner under täcket och drömma så gott som det bara går.
Skönhetssömnen är ett måste!

Kraaaaaaaaaaaaam,
sötisar! 
Dröm sött så ses vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...