tisdag 23 september 2014

Frost...


Godmorgon sockertoppar!

Idag vaknade vi till ett så vackert Halland, täckt med iskristaller
och jag blev riktigt glad för att få skrapa bilrutorna!
skrattar
Lite smått galen har jag väl alltid varit.

Idag är busbarnen äntligen tillbaka i skolan, efter Biancas ledighet efter 
operationen förra veckan och igår hade de ju studiedag. Äntligen säger jag 
för att guuuuud, så rastlösa de var igår!
De saknar kompisarna och vardagsrutinerna
och jag nog hålla med att de där rutinerna faktiskt är ganska så bra.

Vi har en kall men solig tisdag att se fram emot och mamma, Milton
och jag ska ta en runda ner på stan och bara strosa rundor.
Det är vantväder och bara en sådan sak kan ju göra 
vem som helst glad!

Ha en härlig start på denna vackra höstdag, raringar!


Kraaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...