måndag 29 september 2014

De första julsakerna...



Måndagen kom och gick!

Idag kändes det som om vi knappt hann med en ny
måndag. Ändå har jag hunnit med 
en hel del bl a bilbesiktning, matshopping, tvätten
och så har jag inhandlat de första julsakerna!
 Milton och jag kunde inte motstå julstjärnor, presentpapper i rödaste rött,
pepparkaksformar, fina små tomtar och det allra roligaste
- vi har fått vår första trädgårdstomte någonsin!
skrattar
Ja, det låter kanske i töntigaste laget med en egen trädgårdstomte, men
 den var riktigt söt
och han höll i en ljuslykta för värmeljus. 
Vår nya hustomte ska få stå på
trappan och sprida värme i vintermörkret!
Jag får visa er bilder på inköpen imorgon.

Söndagsbio med hela familjen och med två stora hinkar med popcorn!




Nu är kvällen här och med en helg fylld med loppis, kulturfest, kräfskiva
och massor med goda middagar, så är vi nog lite tröttare än vanligt. Jag kikade precis
på vad klockan var och fick en chock - inte ens 22.00
och här sitter jag och gäspar, gnuggar mig i ögonen och är helt redo för 
skönhetssömnen!



Godnattkraaaaaaaaaaaaaaaam!
Sov sött alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...