tisdag 23 september 2014

Silencio....



Jag som tänkte att hinna med såååå mycket , nu 
när mamma är här,
är jag ju helt bakom flötet....

Vi har ju alldeles för roligt.
Men man kan ju inte ha så där rooooligt jämnt, eller?
Så klart man kan!
Jag är ett levande bevis på det.

Hela tisdagen har gått åt att ha kul. vi var i parken,  träffade urmysiga grannar, mamma
och jag träffade hennes varmaste vänner, vi handlade bubbelvin av min käre vän 
(inga missförstånd - han är butikschef i vinbutiken i vår lilla stad) 
och åt god stek, tzatziki med sallad på kvällen - enkelt och väldigt gott!
Nu sussar våra underbara busbarn sött och
  låt dem drömma underbart söta drömmar

Och jag hoppas, att ni alla sötisar, också drömmer de finaste drömmarna ni kan, njuter 
av stillsamheten denna ljuvligt kalla tisdag
och faktiskt bara njuter av att kvällen är slut.
Jag har massor med energi, men en sak är tokviktig för mig
- silencio!

Godnattkraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...