fredag 15 januari 2016

Ute på vift...

 
Nästan mitt i natten!
Och jag har precis satt mig ner för första gången idag.
(känns det som ialla fall)
 
Det har varit full rulle precis hela dagen med allt ifrån
presentshopping, en liten Bianca som spydde ner hela toaletten efter skolan
till kanelbullbak och partyplanering för tjejerna kommande discokalas.
 Och nu har jag äntligen hunnit med att packa klart inför helgens flygning
och vilket arbete det var...
Jag flyger upp till Norrbotten och om man kikar på vädret, så är det både
galet mycket med snö där och iskallt!
Brrrrrrrr
Jag kommer att frysa som bara den!
Och har man en minimal kabinväska och ska få plats med maximalt
mycket gosiga tröjor där i, ja, då förstår ni ju själva.
 skrattar
Det är ju dömt att misslyckas!
 
 
Men som alltid så går det mesta med lite positivt tänkande och jag tror
minsann att jag har fått med mig allt (och kanske lite till).
 Så nu tänkte jag inte göra mycket mera idag, busbarnen ska ju köras till skolan 
tidigt imorgon bitti och jag har lite annat smått att pyssla med innan
jag ska checka in på eftermiddagen. Och jag måste ju ordna lite helggottigt
till de små och älsklingen nu när jag kommer att vara borta tills på söndag!
Själv får jag mysa på hotellet och kanske hinner jag med lite sightseeing
när jag ändå är ute på vift! 

Godnattkraaaaaaaaaaaam  
till er alla söta som fortfarande är uppe!




 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...