måndag 11 januari 2016

Så många idéer och så lite tid...




Vårt nya år har startat i ett rasande tempo!
Men visst har vi hunnit av att njuta - för fullt!
Och så kom det ju snö, massor med vackert vit snö, så såklart har vi varit
ute och åkt pulka och haft snöbollskrig.
 


Jag har hunnit att arbeta en hel del också, men det känns inte
alls som ett arbete, för det är så väldigt roligt hela tiden!
Och så mycket trevliga människor som jag har lyckan att få träffa
varje dag, både passgerare och besättning.
Jag är helt enkelt jätteglad att gå till jobbet varje dag!
skrattar
Och det ni, kan ju göra vem som helst glad, eller hur?
 


Men idag har jag varit ledig, varit hemma och pysslat, julen är
undanpackad sedan förra helgen, så jag håller på att vår/vinter- förbereda
hemmet. Nya tavlor på väggarna, lite fler palmer har fått flytta in och sen
har jag ju alltid mina små måleriprojekt som virvlar runt i huvudet
och ställer till det för mig. Så många idéer och så lite tid!
 
Nu ska jag göra en café con leche för älsklingen och mig, sen
blir det filmmys för oss, nerbäddade i sängen. Busbarnen sussar sött
sedan länge, men jag är piggelin och känner inte alls för skönhetssömnen redan!
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, 
sov sött och dröm många vackra drömmar, raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...