söndag 17 januari 2016

Pudersnö, vinter och djupa skogar...



Checkat in i min egen säng!

Ja, efter en hel weekend med så mycket roligheter, så 
är det jätteskönt att krypa ner i min egen säng.
Och trött är jag!
skrattar
Det är minsann intensivt att ha haft 3 olika hotellrum på bara 2 dagar, tagit hand om
ett glatt gäng hockeyspelare, fått nödvända vid starten för att planet hade frusna vingklaffar och varit på hockeymatch i snöstorm.
 


Men jag har haft undebart kul, Skellefteå var verkligen ljuvligt vackert, som ett sagolandskap helt täckt i snö, vi blev erbjudna skoterskjuts ifrån flygplatsen till hotellet (hur ofta händer det), när vi åkte taxi så kändes det som om vi var med i Finska Rallyt och så fick jag (för första gången någonsin) se
människor som tog sparken till matbutiken för att  handla!
skrattar
Alltså, ni  hör ju själva - jag älskar alltihop! 
Hela atmosfären där uppe.


Nu ska jag ialla fall sova och jag kommer säkert att drömma söta drömma
om pudersnö, vinter och djupa skogar!
Godnatt kraaaaaaaaaaaaaaam,
 alla raringar!
och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...