måndag 15 februari 2016

Vår f e e l i n g...



Måndag - faktiskt en av mina favoritdagar!

Godmorgon sockertoppar
hoppas att ni är på ett strålande humör efter helgen som varit!
Själv har jag mest varit i Berlin med arbetet, men lite annat kul har vi förstås också hunnit med
bl a  lillgossens första (riktiga) kalas!

Ja, gissa om han var glad.
Milton var bjuden på hans allra första kalas, utan mamma och pappa där, och det var stort!
Åååååh, tänk att snart har vi inga små busbarn längre, snart går alla i skolan,
så jag passar på att njuta så mycket det går av alla lillgossens första intryck.
 skrattar
Det lät ju nästan som om han var en baby...


Idag är jag nästan ledig (stand by) men har en hel del att pyssla med.
Lönespecifikationen ska lämnas in, bilen måste absolut städas och om
solen kikar fram som de som vet har lovat, då blir det lite
ommöblering på barnens rum. Det är dags för lite vårfeeling!
Jag är sugen på att måla om Zashas skrivbord och hänga upp vår fina
Tellus mobil (som jag älskar). Även den stora hyllan för Texas alla böcker
borde få lite ny färg och sättas upp på någon vägg.

Nu blir det först en stor café con leche, sen är det dags att sätta igång!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam, sötnosar!
Ha en härlig start på nya veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...