onsdag 17 februari 2016

Strålande...


Ååååååh, rejält trötter!
 
Jag har sovit i nästan 10 timmar (!) sedan igår, så med en rejäl
café con leche och lite frukost ska jag nog få rätt på det hela.
Jag går ju upp 04.00 när jag flyger de tidiga turerna så det är inte konstigt att 
sömnen blir lidande och dagarna blir uppochnervända!

Idag har vi strålande vackert väder så efter barnens skola så tror jag minsann
att vi ska ta en skogspromenad hela familjen. Jag packar picnickorgen med bullar
och varm choklad och så beger vi oss ut på roligheter!
 Men nu blir det först kaffe och sen ska jag hoppa in i duschen
så att jag piggnar till och förhoppningsvis blir lika strålande som vädret utanför. 
skrattar
 
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla fina 
och hoppas att ni vaknat på ett ljuvligt onsdagshumör!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...