fredag 4 mars 2016

Vårt ljuvliga grannland...



Tjingeling alla fina fredagsfirare!

Äntligen har jag lite tid över.
Inte allt för länge, men ialla fall!

Det har varit väldigt mycket arbete och väldigt mycket roligheter
- en helt perfekt mix.





Åååååh, underbara Danmark med 2 av mina absolut bästa och härligaste vänner. 
(vi har varit vänner i över 20 ljuvliga år)
Bättre är omöjligt!  
Att bara få strosa rundor, skratta åt bagateller så att magen får träningsvärk och njuta av 
vårt mysiga grannland. 
  


Vi har så klart hunnit med så mycket mera, picnic med familjen i skogen, Texas har tappat
2 av sin hörntänder och ser ut som en tandlös vampyr för tillfället, mamma 
kommer hit ifrån Mallorca om 2 veckor, jag har haft nöjet att flyga
 upp riktigt roliga vip- resenärer till vår vackra
huvudstad och idag är det fredag
och helgen är strax här!
Jag har en tur till Stockholm i eftermiddag, men sen tar även jag ledigt.


Nu ska Milton och jag snart iväg för lite weekend- shopping och han
ska klippa sig en aning. De stora busbarnen ska hämtas och jag ska nog hinna med 
en tur till leksaksbutiken - the tooth fairy har ju ett arbete att sköta!
skrattar

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam, sockertoppar!
Hoppas att dagen börjat på allra bästa sätt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...