torsdag 10 mars 2016

Vi har startat påsken...


Godmorgon sweeties!

Vi börjde dagen med en promenad runt vår lilla sjö, älsklingen och jag. Jag kommer
inte ens ihåg när vi gjorde det senast! 
skrattar
Det var inte speciellt mysigt, kallt och ruggigt, men efteråt var det 
superskönt och man blev härligt piggelin! Och så plockade jag hem
lite kvistar till barnens påskris, för alla vill att vi ska börja
med påskpyntet redan - alla utom jag. Men vad gör man inte för de små!
Så idag har vi startat med påsken.
Så pynt ska inhandlas, krans ska bindas och tårta ska planeras.
Hittade den här lilla söta tårtan när jag googlade och tyckte att den var supersöt som påsktårta!
Nu ska jag ta en snabbtur ner till byn, handla hem påskfjärdrar, lunchmat
och sen måste jag in ännu en runda i leksaksbutiken. Texas har tappat
3 tänder bara den senaste veckan så tooth fairy har haft det extra kämpigt
på det senaste! Kanske hinner jag in en runda på lilla loppisen också
- det hade ju varit hemskt att missa något roligt!

Nu ska jag skynda, butikerna öppnade precis, så lika bra att rusa så att jag 
hinner med så mycket som möjligt innan busbarnen ska hämtas!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...