fredag 18 mars 2016

Fredags mood...


 Weekend!

Äntligen - inte för att jag inte har haft en härlig vecka, men det är väl
något visst när det är fredag! Alla är på ett strålade helghumör och butikerna fullkomligt
svämmar över med glada männsikor som laddar matkassarna fulla med
hur mycket onyttigheter som helst.
skrattar
Och går man förbi Sveriges lilla vinkedja, så får man vara glad
om man ens kan passera på trottoaren utanför för alla människor!
Alla verkar hamna i någon sorts fredags mood.

Vi är minsann inte sämre och lillgossen och jag har varit ute hela dagen
och lastat in matkasse efter matkasse, både med nyttigheter och en hel del
onyttigheter. Jag får skylla lite på att mamma flyger hit ifrån Mallorca
imorgon och då ska det väl vara lite extra festligt. 

 

Nu har vi precis hämtat hem de stora busbarnen och burit in
shoppingpåsarna, och jag skulle så gärna lägga mig sidanom Milton
i soffan och se på någon mysig film, men det går inte!
Kvällens carbonara ska förberedas och sen ska jag hoppa in i uniformen.
Jag har ungefär en timme på mig tills incheck och sedan väntar
vår vackra huvudstad på mig! Några timmars flygande och sen blir det
myspys även för mig.
Fast det är ganska så myspysigt på vårt 
lilla söta flygplan också!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam, sötnosar!
Ha en ljuvlig start på fredagskvällen!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...