måndag 28 mars 2016

Påskhelgen...




Annandag påsk! 

Oj, vad fort påsken var över för den här gången! Jag hann knappt med!
Men mysigt har vi haft och jag tror faktiskt att hela familjen är ganska så mätta
och belåtna och redo för lite vardag igen. 
Fast vardag får vi vänta med lite till, för busbarnens påsklov 
har precis börjat.





Idag är det underbart väder, med solsken och blå himmel! Jag hade gärna varit hemma 
och pysslat med fönsterputsing, plocka ut parasollet och göra lite vårfint i trädgården, men
det är dags för mig att hoppa in i duschen och snart bege mig till Stockholm. 
Jag får pyssla med trädgården imorgon bitti istället!



 Kraaaaaaaaaaaaaaaam, sötisar! Hoppas att ni har haft en härlig
påskhelg och känner er ordentligt laddade inför en ny ljuvlig vecka 
- den sista i mars!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...