onsdag 30 mars 2016

Nostalgi...


Godmorgon!

Ännu en solig morgon vaknade vi till och eftersom vissa (moi) valde att vakna
redan vid 2 inatt (!), så har jag nog hunnit med en hel del redan.
Jag har sovit så superdåligt och så var jag så säker på att jag skulle bli inringd
för tidiga flygningen imorse!
Det blev jag som tur var inte och det där med sömnen måste ha med 
omställningen till sommartid att göra, gissar jag.

Hur som helst har jag ju redan fått hur mycket som helst gjort, bl a
Miltons schema till förskolan är uppdaterat och inskickat
 (dödens svårt att få till det när jag står som stand by...),
 alla spår utav påsken är nerpackade, huset skinade rent och tvättmaskinen i full gång. 
Jag har t o m hunnit att plocka in fina Magnolikvistar ifrån trädgården
och checkat av min jobbmail!
Så att vakna innan tuppen, kanske inte är så dumt alltid, fast å andra sidan, så
somnar jag väl innan jag har landat ikväll!
skrattar


















Åååå, hann med att kika på lite gamla bilder ifrån huset på vår
vackra solskensö också. Så mycket man glömmer och vilken tur att man har
ett galet fotointresse! Se så små busbarnen är... Gullegrisarna!
Snart dags att boka semestern och resa, tror jag minsann!
Nu är det dags för frukost för de små, som en och en börjar komma nertassandes ifrån
övervåningen.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla söta!
Hoppas att ni får en underbar
lill- lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...