söndag 20 mars 2016

Inte det minsta förvånad...


Sunday Funday!

Underbart vårväder har helgen bjudit på och oj, vad lite solsken
gör för humöret! Busbarnen och jag tog en tur till vackra Halmstad igår
och njöt med shopping och lunch på stan. Vi letade efter påskpysselsaker, men
hittade bara godis och massor med nyttigheter på torget. Så lyxigt
det är med torghandel egentligen!
Jag kommer definitivt att åka till Halmstads torgmarknad mycket oftare.




Det blev en heldag ute i friska luften och vi var alla så där lagom
trötta och gosiga när vi kom hem. Jag fyllde kylen och gjorde ny chimichurri
och chili/olivolja, sen var vi alla redo för att mamma skulle landa i Köpenhamn, men så blev det
tydligen inte alls - virrhönan ringde för hon hade missat flighten!
skrattar
Ja, det är mamma det.
Ingen var det minsta förvånad.


Nu är det slut på min söndagsvila, lilla planet väntar och en tripp till ljuvliga Berlin.
Så nu måste jag skynda så att mina härliga passagerarna slipper åka själva!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla sockertoppar! 
Ha en mysig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...