torsdag 24 mars 2016

Påsklov...


Solig Skärtorsdag!

Sent god morgon, sockertoppar, men inte för att jag vaknade vidare sent idag, snarare 
tvärtom. Bianca och jag var pigga och redo för en ny dag redan vid halv 6!
skrattar
Vem sjuttsingen går upp halv 6 på påsklovets första dag!

Idag har vi lullat rundor här hemma, tvättat, städat och redan hunnit med brunch. Vi
har inga som helst planer, mer än att jag flyger en tur till Stockholm och hem igen om några timmar, men sen är jag ledig till måndag. Imorgon har vi bestämt att det blir äggmålning
och ännu en lat dag här hemma. Vi kommer att äta lite gott och så bakar vi
nog en påsktårta, påskharen kommer såklart på lördag och innan dess
är vi ett glatt gäng som ska ut på lördags- pic nic, vi kommer alldeles säkert att
skratta för mycket och äta på tok för mycket grillat
- en lugn och perfekt påskhelg helt enkelt!
Inget konstigare än så.

Nu ska lillgossen och jag ut på räkjakt och sen måste jag skicka in ansökan om mitt
nya körkort (asap). Sådana bagateller brukar jag glömma bort och sen blir det så här
tokstressigt att hinna med. Det måste ju skickas in, innan mitt körkort går ut!
skrattar
Vilket det tydligen redan har gjort, ser jag nu...
Ja, ja, värre saker har hänt!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla 
fina påskfirare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...