onsdag 13 april 2016

Spring...




Det är vår minsann!

Underbara dagar har vi haft och trots att jag har arbetat mer än 50 timmar bara förra
vecka, så har vi passat på att vara ute så mycket vi hunnit därimellan.
Vår vackra park, trädgårdspyssel och långa solskenspromenader
är det vi sysslat med mest.
Och så har jag lagt ut en hel del annonser om trädgårdsmöbler som har försvunnit
fortare än kvickt!
Tips - passa på när det är strålande solsken ute och sälj 
så mycket ni bara kan och vill!
Jag har ju som vanligt en del nya ideér om hur trädgården ska få sig ett 
sommarlyft. 
I år blir det Medelhavsmys!
skrattar
Rotting, lounge- känsla, levande ljus och massor med palmer och tunna gardiner
som ska få vaja i vinden.




Och det blev en liten oplanerad paus härinne - min älskade lilla dator
bara somnade och ville inte vakna igen...
Så alla mina fina bilder ifrån mina senaste kurser, flygäventyr och mina nya 
härliga vänner är borta!
tips 2 - spara över till en extern hårddisk, sötisar.
Jag hade inte gjort det på alldeles för länge, man blir ju lite för bekväm av sig ibland.


Nu ska snart busbarnen hämtas och sen ska jag en tur till Stockholm.
Fullsatt plan och så flyger jag min söta kollegas mamma, så lite extra gott
och lyxigt ska jag hinna med att packa ner i väskan!


Kraaaaaaaaaaaaaaam, sötisar!
Ha en ljuvlig lill- lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...