måndag 25 april 2016

VÄNNER....



 



Mycket arbete och alldeles för mycket skoj!

Ja, så ser mina dagar ut just nu, massor med flygtimmar
den senaste veckan igen, men det är många av tjejerna som är
sjuka eller har barn som är det, och frisk som man är, så får man ju
hoppa in och hjälpas åt! 
 God kväll, mina damer och herrar!
skrattar
Ja, det är så jag pratar mest hela tiden, nu för tiden.
Jag har landat och som ensamflygande värdinna (single crew), så vet man inte alltid
vart i världen man befinner sig. Är man flera som hjälps åt, så är det
lite lättare. Denna veckan har allt varit bananas...



Jag har jobbat supermycket, men vi har så klart hunnit med massor med roligheter
på mina lediga timmar!
(jag skriver timmar, för så har det varit)

Hela familjen har varit i Fortuna, vi har ätit alldeles på tok för gott, spanat på vackra Ven, skrattat så att magen känner sig som om vi börjat med pilates (vilket ingen av oss skulle börjat med..)
och vi har suttit ute i nästan storm och hagel
- allt för att få känna vårsolen!




Vi, jag skriver vi, för att resten av familjen sussar sött, och jag känner mig så lyxig att jag ska
leta upp en flaska vin, korka upp den och halsa den!
 ...
Skojade lite nu.
Väldigt lite, för jag hade behövt ett glas eller 8, efter alla mina flygtimmar.
Men imorgon bitti ska lillgossen få besök ifrån hans nya skola och han
ser så i fram emot det och jag med.
Det får bli den snabbaste vin- coma- mama
- någonsin!

Vet ni, att  jag har många vänner, och så har jag de mest speciella vännerna som jag inte alltid måste träffa eller prata med varje dag, men när vi väl ses, så är det som om ingenting har förändrats!
Som om det har gått en timme sedan vi sågs.
Vänner.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam, alla fina!
Sov gott och dröm många söta drömmar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...