lördag 15 februari 2014

De blåaste blåbären...


Goooodmorgon sockertoppar!
 
Hoppas att ni hade en ljuvlig Valentines med god mat, mycket kärlek och mys!
Vi tog det ganska så lugnt, men åt gott och gjorde hjärtformad kladdkakedessert
med fluffig vaniljgrädde och riven choklad. 
Mumsigt värre, men oj, vad mätta vi var efteråt!
Det enda vi orkade göra var att ta oss till soffan och ligga där och päsa.
Perfekt fredag!
skrattar
Busigare än så var inte vi.

Men idag är vi piggelin och jag vaknade innan 6, redo för en ny
härlig lördag!
Det är stormigt här i vår lilla stad idag men jag tror att vi ska ta en tur
till skogen. För lite blåst ska väl inte stoppa oss! Kanske tar vi med oss
vår lilla rosa minigrill och grillar korv när vi ändå håller på.
Barnen älskar det och det blir lite mer än en skogspromenad.
Ja, så tror jag att det får blir!
 

Men först frukost och idag mumsar vi vidare,
- amerikanska pannkakor (äntligen får jag användning för plättpannan) 
med de blåaste blåbären jag kunde hitta i matbutiken!

Kraaaaaaaaaaaam
och ha en underbar start på lördagen, raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...