lördag 1 februari 2014

Det finns ingenting som jag kunde ha gjort bättre...



Ny månad, ny lördag och vår allra sista dag
med två 6- åriga tjejer i huset!
I morgon fyller Zasha och Bianca 7 år och vi kan kan knappast fatta det!
Det betyder alltså att det är 7 år sedan jag luffsade runt, stor som ett hus på terrassen i Palma
och tyckte att livet var bra orättvist (jag ville inte alls ha två (underbara) bebisar i magen, Texas var ju knappt 10 månader då och jag var livrädd hur kärleken
skulle räcka till...
(Jag är ju enda barnet och barnbarnet)

Hur skulle älsklingen och min kärlek räcka till?

Men guuuud, så fel jag hade - kärlek räcker ju till alla!
Man behöver ju inte dela, det räcker och blir över för alla!


Dessa 4 underbara barn är mina och det absolut bästa jag har gjort - i hela mitt liv!
Det finns ingenting som jag kunde ha gjort bättre.

Kraaaaaaaaaaaaaaam 
och ha en härlig lördagskväll, alla söta! 
Tänk på de saker ni är stolta över,
allt annat kan kvitta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...