torsdag 6 augusti 2015

Helt galet...


Dagarna försvinner
snabbare än snabbt!

Kvällen är här - äääääntligen!
Vi har haft två intensiva dagar, med Texs´ kompis här som har sovit i tält
(inga konstigheter men killarna somande typ vid midnatt)
 de har haft superroligt, ätit alldeles för mycket chips och bara haft det lovely
Vi lite större barn, har faktiskt inte alls varit i källaren och rensat, vi har
njutit av vädret igen... Lite fick jag faktiskt gjort, som att städa vår stora vita skinnsoffa.
Jag tog una copa de rosado (ett glas rosé)
 och sen blev jag helt besatt....
skrattar
Inte i vinet , men med att flyttstäda!
Så nu har jag faktiskt gjort det jag sa (eller tänkte) att göra när allt detta blev bestämt.
Nu ska busbarnen forsätta att sova gott i tälten, och älsklingen och jag ska
se en gammal goding på tv´n - Indiana Jones filmerna.
Helt galet, men roligt!
Gooooodnattkraaaaaaam, alla vackra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...