torsdag 8 oktober 2015

Ååååh, v i l k e n v e c k a...






Tjingeling sweeties!

V i l k e n  v e c k a  j a g  h a r  h a f t ...
Det har minsann gått i hundranittio med tester, föreläsningar, vi
har övat säkerhet, säkerhet och SÄKERHET!
skrattar
Galet hur roligt vi har haft och jag har fått chansen att arbeta 
med så härliga människor och nya kollegor!
Läkarbesök är avklarat och det gick som en dans, även alla prov som vi
startar varje dag med har jag klarat med 100% (glad) och jag börjar t o m
känna mig hemma på Arlanda.
Det ni, är inte dåligt för en tjej ifrån de södra delarna av vårt vackra land.



Idag har vi övat nödsituationer hos brandmännen på flygplatsen
och imorgon är det ännu mera rescue training som står på schemat.
I morgonkväll flyger jag hem till min älskade familj!
Wiiiiieeee, vad jag saknar dem...
Gosegrisarna.
Fast vi har skypat flera gånger per dag, så blir det absolut inte detsamma som 
att få krama om dem i real life ju!
Så efter kursen imorgon, så ska jag tokfylla resväskan med godsaker
och skynda mig hem tillfredagsmyset så fort det bara går.
 Helgen kommer att njutas till max med familjen, för på söndagkväll flyger jag upp
till Stockholm igen för ännu mera roligheter.


Nu ska jag ringa älsklingen lite snabbt och säga godnatt
sen väntar det gosiga hotellduntäcket på mig.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam, alla sockertoppar!
Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...