fredag 2 oktober 2015

Jag har ju lite att fira...

 
Goooodmorgon solstrålar!
 
Inget solsken hos oss idag, ute ialla fall, men vi får väl
stråla lite själva då!
Och imorse, innan barnen for iväg till skolan så var jag ute en sväng
och handlade hem nybakta bullar. Det blev både tosca- och kanelbullar.
Allt för att bjuda de små på en lyxfrukost!
Varma bullar och iskall mjölk - muuums.

Idag väntar
 vackra Halmstad på oss. Texas ska på kalas
till helgen så vi måste hitta en roligt present till killen som fyller år, sen
 är det ju fredag och då ska man väl äta lite gott och mysa massor!
jag tror att det får bli laxfilé ikväll med någon god sås med gräslök och dill.
 Kanske handlar jag hem en flaska med rosa bubbel när jag ändå
är inne på fredagsmiddagsplaner. Jag har ju faktiskt lite att fira!
 

Kraaaaaaaaaaaaaaam, alla fina!  
Ha en strålande fredagstart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...