fredag 2 oktober 2015

Bubbles...



Nästan Halloween!
Fast inte riktigt ännu.

Barnen och jag var på shoppinghumör så vi körde till Halmstad
 för att finna lyckan. 

Jag har alltid varit lite galen i traditioner,  
(vi har ju bott så många år utomlands att man vill ta vara på alla ljuvliga traditioner som man kan)  
så jag vill att vi firar alla traditioner som vi kan fira!
Så vi firar så klart Halloween, som är ganska så amerikanskt.
 Sverige har blivit bättre och bättre på det, men
Spanien är tokiga att fira Halloween. Precis som moi.
Det gäller väl att ha så roligt man kan och fira så mycket som möjligt!
Eller hur....

Egentligen så var det nya strumpor till Milton, nya tights till Bianca
och lite god färsk fisk som stod på shoppinglistan, men det gick ju  
helt åt skogen.
skrattar
Men.

Vi hade det superkul ialla fall, McDonald´s besök (barnens konstiga favorit), vi var i
alla leksaksaffärer som finns i Halmstad och mest av allt så hade vi riktigt, riktigt roligt.
Kom vi hem med en present då - så klart inte!
Jakten fortsätter imorgon efter att Texas har kommit hem ifrån hans 
partykväll hos godaste vännerna. Jag själv fick just mail om att flyget är bokat
söndagkväll, jag ska ha baddräkt med mig (jag, döööör lite :D) och att jag kommer hem på 
fredagskväll nästa vecka.
Jag har aldrig varit borta ifrån familjen så här länge.
Fast familjen är ju precis som jag är i sättet,
lite smågalna, arbetar hårdast och vill vara 
bäst på det de gör.
Helgen kommer jag bara ägna åt de små.

Nu ska jag sätta mig hos busbarnen, de som är kvar hemma, se på någon
löjligt kul film och sen tidigt i säng för mig.
Ledningen från nya arbetet, de tyckte att jag skulle fira lite ikväll...
Men jag har ju inte tid! Jag måste packa, ordna barnens kläder
och checka av alla måsten för nästa vecka - allt måste vara klart, helst redan ikväll!
 De rosa bubblorna får ligga på kylning en vecka till, tror jag.

Kraaaaaaaaaaaaaaam, 
alla läskiga sötnötter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...