söndag 4 oktober 2015

Jag har landat...



Nästan natt!

Men jag har landat och just befinner jag mig
i Sveriges vackra huvudstad! Denna dagen går nog till historien
som den allra snabbaste!

Vi startade vår dag med presentshopping för Texas skulle ju iväg på
kalas på Laserdome, sen fortsatte dagen med fotbollsträning för lillgossen, jag 
körde Texas till kompisarna och sen var det bara för mig att 
börja packa väskan och kika igenom vad jag skulle packa ner.
I sista minuten!
Som vanligt.


Men nu är jag här i Stockholm, jag har vinkat av och pussat familjen, de har 
säkert ringt mig
 7 gånger redan, plus att vi skypat!
Sötnötterna.
 
Nu sitter jag äntligen på hotellrummet, de 2 mycket trevliga tjejerna (som också
ska börja flyga) har jag sagt godnatt till och snart ska jag föröka drömma lite söta 
drömmar innan vi träffas i morgon bitti igen.
  Klockan 6 ringer klockan, sen blir det lite snabb frukostbuffé och därefter
transfer till Arlanda för kursstart.
Det kommer säkert att bli en intensiv vecka
så jag behöver nog all sömn jag kan få!
 

Godnattkraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...