onsdag 16 december 2015

Frost...



Sista lussefirandet för i år, men 
det allra första för lillgossen!

Så söta de var de små liven. De sjöng, busade och fnittrarde mest hela tiden
- precis så där som det ska vara när man är liten!


Äntligen är kvällen här och alla barnen sussar redan sött, alla utom
Tex, som är med älsklingen och kikar på den nye Star Wars- filmen och mumsar
godis och har säkert det hur roligt som helst.
De har längtat länge efter att filmen skulle ha premiär!
(nördar)
skrattar
Inte alls min typ av film.

Nej, istället har jag tagit med mig datorn och krupit upp i sängen
och tänkte alldeles strax försöka somna. Jag var uppe redan 4 i morse och har hunnit med en 
runda till vår vackra frosttäckta huvudstad idag och samma pass gäller imorgon bitti.
Så jag behöver all sömn som jag kan få!
Jag är ju en sådan som älskar att få sova mina 8 timmar för att må toppen.


Imorgon ska vi även hinna med julbasar, laxen ska gravas till festen vi
är inbjudna till på lördag och sen borde vi minsann hinna med en liten
loppis nu när helgen snart är här.
Och julklappar måste inhandlas
och gärna bums!
Jag har hunnit med att köpa 2 och då har alla busbarnen önskelistor
på säkert över 20 saker var....
p u s t

Nu ska jag bära upp Milton som ligger sidan om mig och småsnarkar sött
och sen väntar några timmarns skönhetssömn för mig.
Godnattkraaaaaaaaaaaaaaam, alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...