tisdag 15 december 2015

Vilken lyx...


9 dagar tills julafton
och jag är tillbaka!

Ååååååååh, vad jag har längtat att få skriva här inne, men så
liiiite tid över!
skrattar
Jag har aldrig arbetat så här intensivt innan och jag vet inte hur mycket
tid det ska ta innan jag känner att jag är som "vanligt" igen.
Allt ska ju anpassas efter busbarnen, skola och mitt nya arbete
och det tar minsann lite tid tydligen!
Men, men nu tänker jag hinna med allt jag vill
- och lite till!




Vi har hunnit med så mycket, så mycket! Allt ifrån Halloweenfirande, första snön, jag har lärt mig att göra selfie- poser av alla de unga tjejerna på kursen (skrattar) (det gick väl sådär...) till lussebak och såklart massor med resande för min del.


Hemmet är julpyntat, grannen är klädd och vi avverkar luciatåg efter varandra
och ikväll är det dags för lillgossens allra första lussetåg och han ska vara 
stjärngosse såklart.
(han är ju redan vår lille stjärna)
Så idag är jag ledig och på ett sprudlandes humör, för äntligen har 
julstämningen infunnits sig!
Jag vet inte hur många vändor jag har vait i Stockholm eller i Tyskland de
senaste månaderna och därimellan en sväng till Litauern.
Och en sak är säkert när man flyger, det gäller att hålla reda på var man är!
skrattar
Det har väl hänt ett par gånger att jag sagt fel och fått skratta bort det med
alla våra underbara passagerare.





Jag har haft det helt galet roligt denna senhöst och det känns som en lyx att få träffat så många underbara nya, tosiga vänner!



Nu ska jag alldeles strax ta en snabbdusch sen är det snart dags att 
hämta de små (som egentligen inte alls är så små längre) i skolan och sen ska Milton
kläs om och bli den allra sötaste stjärngosse som man kan tänka sig!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam alla fina, hoppas 
att ni får en ljuvlig
tisdag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...