lördag 19 december 2015

Jul- mood...


Godmorgon sockertoppar!

Jag har landat och jag kan knappt tro att jag faktiskt är ledig
i hela 2 underbara dagar!

Två dagar som familjen och jag ska spendera med att skapa så
mycket julstämning som det bara går.
Trots att regnet öser ner utanför.
skrattar
Tur är ju att det blir mörkt så snabbt att man slipper se eländet!

Idag har jag massor med roligheter inplanerade, allt ifrån att bli julfin i håret till att 
mysa med busbarnen på julmarknad. Och sen bara måste jag sätta igång 
med julklapparna! Full fart som vanligt alltså.

Nu ska jag strax hoppa in i bilen och hämta hem Texas som 
har sovit över hos en kopmpis. Sen börjar vår lördag med familjen
på riktigt.

Kraaaaaaaaaaaaam, 
alla fina, ha en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...