måndag 28 april 2014

Barnskratt är väl det finaste som finns...





Detta var det allra bästa som vi gjort 
denna helgen
- en liten picnictur till havet!
Helt, helt underbart.

Busbarnen skrattade så att tårarna rann, de hade sand i öron, näsor och så klart
i håret när vi kom hem, men det kan kvitta.
För barnskratt är väl det finaste som finns!



Plaskblöt med kilovis med fastlimmad sand...

Bakom ser ni Båstad och Bjärehalvön


Nu är vi tokladdade inför denna nya minivecka och busbarnen var redo att 
gå till skolan 45 minuter innan de skulle börja...
skrattar
Så vi hann med att måla naglarna på flickorna så de blev riktigt
vårfina och och så packade sina skolväskor med sina loppisleksaker som de fyndade igår.

Milton vaknade precis, den sömntutan, och snart ska vi gå ner till
byn och hämta ut lite roliga paket, sen har jag tusen olika saker att göra, saker
som jag hade tänkt vi skulle göra i helgen, men inte hann med.
Eller rättare sagt, vi ville inte hinna med!
Älsklingen kompisar kommer från Finland imorgon så jag måste 
sätta igång med mina småprojekt som jag hade tänkt skulle vara färdiga.
Gärna genast!


Kraaaaaaaaaaaaaaam, sötisar, hoppas att 
ni vaknat på ett härligt måndagshumör, är redo för en minivecka 
och kanske har massor 
med roligheter inbokade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...