torsdag 17 april 2014

Ni vet ju hur killar är...


 
Skärtorsdag
och hos oss startade vi alldeles för tidigt!
 
Innan 6 var Texas, älsklingen och jag uppe - dvs innan tuppen...
Men bara för det så åkte älsklingen tidigare till arbetet så han kan avsluta och skicka
 hem byggkillarna på påsklov och busbarnen och jag har redan varit
 nere i byn och strosat rundor.
Vi har luktat på blommor, handlat hem 
påskgodis och fått massor med påskstämning!
 
Jag har hittat vårt nya svarta parasoll så i eftermiddag ska vi bege oss till Halmstad
för lite rolig trädgårdsshopping! Jag hade tänkt vänta tills imorgon, men
som ni kanske har förstått, så är jag inte så bra på just att vänta.
Ska något hända så får det gärna hända bums!
 
Nu, en nymalen cortado (stark som bara den) och sen ska jag ta tag
i hallen! Idag är det minsann den sista dagen som pianot står mitt
i entrén - golvet ska få sig en sista vitbetsning och sen ska 
det vara klart! Om lite drygt en vecka kommer älsklingens kompisar
från Finland och man kan ju inte släppa in dem om det ser ut som det gör nu.
skrattar
Fast jag tror inte att det hade spelat så stor roll egentligen
 - ni vet ju hur killar är...

Vår lille Milton är nog inte som andra killar - han är mer som tjuren Ferdinand! Älskar att lukta på blommor... Måste vara mammas gosse ju!

Ha en underbar start på påsken, njut, ät gott
och glöm för allt i världen inte att
 skratta massor, sötisar!
Kraaaaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...